Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:16:02+01:00
Jak od myślników to ok
-wynaleźli tzw. ogień grecki-łatwopalna substancja niszcząca wrogie okręty
-architektura, która nie nawiązywała tylko do kultury rzymskiej lecz do hellenistycznej i perskiej
-złotnictwo
-tkactwo
-produkcja ceramiki-nowy odłam chrześcijaństwa: prawosławie
2010-02-04T21:23:05+01:00
-Kodeks Justyniana
-Bazylika Hagia Sophia
-Powstanie akademii w Konstantynopolu
-Powstawanie wielu dzieł sztuki ( ikony ).