Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:02:26+01:00
Aborcję nazywa się zbrodnią z premedytacją ponieważ tym sposobem zabija się małe, niewinne, bezbronne dziecko. Zazwyczaj matki mają świadomość tego co robią. Aborcja to usunęcie płodu lub zarodka dziecka. Dziecko, które jest zabijane nie jest niczemu winne.
1 5 1
2010-02-04T21:05:20+01:00
Aborcja to wg mnie zbrodnia z premedytacja ponieważ na żywca zabijamy nie winne i nie mogące się uratować dziecko! Zbrodnia z premedytacja to taka która jest wykonana specjalnie jest to zabicie w tej sytuacji dziecko brutalny sposób.
2010-02-04T21:43:04+01:00
Aborcje nazywa się zbrodnią z premedytacji ponieważ odbieramy życie małemu, bezbronemu i niewinnemu dziekcu. Aborcja jest usunienciem płodu lub zarodka. Większosc matek robi to z pełna swiadomoscia. Jednak to dziecko nie jest nikomu ani niczemu winne.