Odpowiedzi

2010-02-04T21:02:40+01:00
Bohaterom powodziło się źle - pomimo ciężkiej pracy żony. Urzędnik ufał jej bezgranicznie, wciąż byli czułym, kochającym się małżeństwem. Mężczyzna chciał wierzyć w wyzdrowienie i nie zamierzał martwić żony. Dlatego też stale przesuwał sprzączkę na pasku kamizelki, co ukrywało, w jego mniemaniu, szybkie chudnięcie. Natomiast kobieta, by dodać mężowi otuchy, każdego dnia skracała pasek. W ten sposób, kierowani miłością, pocieszali się wzajemnie aż do samej śmierci cierpiącego na gruźlicę urzędnika.
73 4 73
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:04:14+01:00
Moim zdaniem bohaterowie ,,Kamizelki'' zostali przedstwieni jako kochające sie małóżenstwo,które bardzo sie kochało i nie mogło bez siebie życ.
Ma to dowieść że Miłość jest wieczna i trwała.
37 4 37