Odpowiedzi

2010-02-04T21:07:34+01:00
Bo po morzu pływają statki i możemy dopłynąć do innych krajów lub kontynentow.

Prosze:)
15 3 15
2010-02-04T21:08:00+01:00
Ponieważ w tamtych czasach w których to powiedzwenie zostało wymyslone najszybszą formą podrózyjest zeglowanie a pozat tym z obcych nam krajów jak anglia przybywały towary.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:08:56+01:00
Hehe bo ferdek kiepski tak powiedział?xDD (zart)

a więc Morze Bałtyckie jest oknem na świat w polsce, gdyż dzięki niemu umożliwiony jest duży handel pomiędzy innymi krajami europy zachodniej. Te kraje potrzebują zasobów z Polski i różnorodnych towarów. Dzięki dostępowi do morze my także mamy zagwarantowane produkty od innych państw. To powoduje, że mamy rynek zbytu i otrzymujemy za to pieniądze. Jest oknem na świat, ponieważ mozemy rowniez podrózować statkami czy promami z polski.
19 4 19