Bardzo łatwe

1) Goryle są największymi żyjącymi ...?
a]Ssakami
b]Ssakami naczelnymi
c]Płazami

2) Które goryle są srebrnogrzbiete?
a]Tylko samce
b]Tylko te zarozumiałe
c] Tylko samice

3) Co zagraża gorylom:
a]utrata siedlisk
b] kłusownictwo
c]polowania dla zysku
wszystkie powyższe

4) Dlaczego goryle uderzają się w piersi?
a]Lubią dzwięk bębnów
b]Aby odstraszyć inne zwierzęta
c]Widziały to na filmie

daje naj!

3

Odpowiedzi

2010-02-04T21:08:14+01:00
2010-02-04T21:11:24+01:00
1.a
2.a albo b
3.a
4.b
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:14:51+01:00