Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:11:13+01:00
CH3-CH2-CHCH2CH3-CHCH2CH2CH3-CH2-CH2-CH2-CH3

lub jak wolisz:

CH3-CH2-CH(C2H5)-CH(C3H7)-CH2-CH2-CH2-CH3
CH(C2H5) oznacza, że od grupy CH odchodzi wiązanie C2H5 w dół,
analogicznie z następnymi nawiasami
2010-02-05T00:47:46+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
.................CH2-CH2-CH3
.................I
CH3-CH2-CH-CH-CH2-CH2-CH2-CH3
............I
...........CH2-CH3