Odpowiedzi

2009-10-07T20:19:09+02:00
Po pierwsze jest niemozliwe zeby jechala z predkosci 15,3 KM NA SEKUNDE,

jesli tam bedzie 15,3km na godzine to da sie obliczyc , to wtedy ewa przejedzie szybciej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:19:30+02:00
Żeby to porównać, musisz porównać prędkości.
Pani Ewa: V = ?
Pani Ola 15,3km/h

Wiemy, że pani Ewa przejechała drogę S = 46km w czasie t = 3h.
V = S : t = 46km : 3h = 15,(3) km/h
Pani Ola 15,3km/h
Pani Ewa: 15,(3) km/h

15,3 < 15,33333....
Pani Ewa jechała szybciej.

Przerobiłam, został już jeden wariant. Dzięki, że napisałaś mi wiadomość, w której to wyjaśniłaś :)