Odpowiedzi

2010-02-04T21:08:34+01:00
Gdy mi smutno gdy mi źle wiem że astma czepi się mnie .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:15:27+01:00
Wszyscy co astmę mają,
do lekarza się wybierają.
Jest to zapalenie dróg oddechowych,
więc podczas choroby przychodzą różne rzeczy do głowy.
Leżysz w łóżku masz świszczący oddech i kaszel,
a to dlatego kolego,
że długo po polu goniłeś
i się astmy nabawiłeś.

Mam nadzieję , że wystarczy:]
2010-02-04T21:21:16+01:00
Duszność ,kaszel mnie napada
dolegliwość jest to straszna.
Rankiem,noca mnie tak męczy
raz przechodzi, raz podręczy.
Oddech wtedy jest świszczący,
Ucisk w klatce mej piersiowej
doprowadza do sytuacji nerwowej.
Do lekarza czas się udać!
Co on stwiedzi?
Co on powie?
O tej astmie oskrzelowej!!!