Odpowiedzi

2010-02-04T21:25:02+01:00
2-bromo-4-propyloheptan
CH3-CH(Br)-CH2-CH(C3H7)-CH2-CH2-CH3
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T00:43:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

CH3-CH(Br)-CH2-CH(CH2-CH2-CH3)-CH2-CH2-CH3