Odpowiedzi

2010-02-04T21:09:34+01:00
Jeśli jesteśmy w środowisku ludzi którzy nam nie odpowiadają czujemy się samotni
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:09:57+01:00
Oznacza to że wśród ludzi można być samotnym gdyż nie ma się osób bliskich i nie ma z kim rozmawiać. lub gdy z osobami nie da się pogadać to czujemy się samotni. Można się też czuć samotnym gdy nie jesteśmy w większej grupie lecz sami.
4 5 4
2010-02-04T21:12:12+01:00
Czasem może doskwierać nam samotność, na którą inni ludzie nie mogą wpłynąć ani pomóc nam w żaden sposób. Poza tym każdy człowiek jest inny, więc pomimo uśmiechu na twarzy w sercu może nosić ból, nie dając po sobie poznać. Uważam, że człowiek może tak ukryć swoją samotność, że z pozoru może udawać ze wszystko jest w porządku a tak na prawdę nic nie jest w stanie mu pomóc w jego cierpieniach.
4 5 4