Odpowiedzi

2010-02-04T21:13:34+01:00
Miezysz najpierw kat crklem jaki narysowałeś a potem od jednego boku do drugiego cyrklem i przenosisz to
7 2 7
2010-02-04T21:17:47+01:00
Narysuj półprostą (bedzie to jedno ramie tego kata) tam gdzie chcesz przenieś. Później w tym kącie co masz wbij cyrkiel w początek(tam gdzie się stykaja półproste) cyrkiel i narysuj taki łuczek aby przechodzil przez te dwie półproste! taki sam narysuj na tej narysowanej półprostej (tym nowym kacie). odmierz wbijajac w miejsce przeciecia sie łuków z półprostymi i przenieś to odległość na tą nową półprosta (wyjdzie to na tym narysowanym łuczku) i w miejscu przeciecia sie tych łuków narysuj półprostą o poczatku tym samym to ta nowa!

PROSZĘ BARDZO ;)
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:17:47+01:00
1.Z wierzchołka K kąta "alfa" jako ze środka zakreślamy okrąg o dowolnym promieniu.W przecięciu z ramionami kąta "alfa" otrzymujemy punkty L i M.
2 .Tym samym promieniem zakreślamy okrąg z punktu A.W przecięciu z półprostą p otrzymujemy punkt B
3.Odmierzamy cyrklem odległość LM i promieniem LM zakreślamy okrąg z punktu B.W przecięciu z poprzednim okręgiem otrzymujemy punkt C
4.Prowadzimy półprostą AC.AC jest drugim ramieniem budowanego kąta.

mam nadzieje ze pomogłam .. ;-)
pozdrawiam .;-*
nizej masz zdj ... ;->
10 3 10