Odpowiedzi

2010-02-04T21:27:01+01:00
Nie ma tego kluczu ponieważ nikt jeszcze nie pomyślał żeby go wkleić
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T22:27:33+01:00
Jeśli chodzi Ci o klucz do sieci wifi to żeby go złamać trzeba mieć program,nie jest to tak proste

Ale chyba chodzi o to żeby wejśc w ustawienia routera?
wpisz w rzeglądarce internetowej 192.168.0.1 lub 192.168.1.1
powinno wyszkoczyć okno w którym trzeba po dać
użytkownik "admin" a hasło "password"

jeśli hasło nie działa musisz zresetować ten router netgear przyciskiem na obudowie, z tym że wtedy wszystkie ustawienia się zresetują(nie wiem gdzie dokłasnie będzie w tym modelu przycisk reset,ale będzie to gdzies pod spodem lub z tylu taka dziurka w którą trzeba wsadzić coś długiego i przytrzymać z 30 sekund)

w razie czego napisz dokladnie co sie dzieje