Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:31:13+01:00
Przyrost rzeczywisty daje pełny obraz zmiany liczby mieszkańców danego obszaru. Stanowi sumę wielkości przyrostu naturalnego i salda migracji, a przyrost naturalny, jest to różnica między liczbą urodzeń, a liczbą zgonów.
2 4 2
2010-02-04T21:31:22+01:00
Przyrost naturalny jest to różnica między liczbą zgonów a urodzeń podawana w promilach, zaś przyrost rzeczywisty jest to przyrost naturalny z uwzględnieniem salda migracji (liczbą emigracji i imigracji).
4 5 4