Odpowiedzi

2010-02-04T21:36:36+01:00
Odspiewanie przed bitwa Bogurodzicy niewiele nas usprawiedliwia. A bitwa warszawska uratowala wolnosc Polski i Europy i miala wplyw na losy swiata.
2010-02-04T21:37:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:42:52+01:00
W czasach Bitwy Pod Grunwaldem (1410) Bogurodzica była pieśnią spełniałącą rolę hymnu narodowego Polski. Dlatego Polscy rycerze śpiewali przed bitwą Bogurodzice.