Odpowiedzi

2010-02-04T21:39:48+01:00
Leżał-czasownik
jak-
cedr-
wielki-przymiotnik
na-zaimek

tyle wiem;)
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:43:30+01:00
1. mieć na wszytko oko, trzymać w swoich rękach, przewodzić;

2.
a) leżał- czasownik; l.poj.; 3. os; cz przeszły; r.męski;
b) jak- zaimek;
c) cedr- rzeczownik; l.poj.; r.męski; w mianowniku;
d) wielki- przymiotnik; w mianowniku; r.męski; l.poj.;
e) na- przyimek;
5 4 5