Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:40:26+01:00
3√3≈5,2
√5≈2,24
4√2≈5,66

robiłam to po to, aby było wiadomo, który bok jest najdłuższy, bo ten najdłuższy musi być przeciwprostokątną

(3√3)²+(√5)²=(4√2)²
27+5+32
32=32
odp. tak, jest prostokatny
2010-02-04T21:44:51+01:00
3 √ 3=√ 9*3=√27 przyprostokątna
√ 5 przyprostokątna
4 √ 2=√16*2=√32 przeciwprostokątna
a2+b2=c2
√5 2[kwadrat]+√27 2[kwadrat]=√32 2[kwadrat]
5+27=32
32=32
Odp:Trójkąt jest prostokątny. ;)