Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:45:54+01:00
99/117 < 104/117

Poprostu sprowadzasz do wspólnego mianownika, czyli 117 :)
2010-02-04T21:46:55+01:00
Aby porównać 2 liczby wystarczy obliczyć ich iloraz
11/13:8/9=11/13×9/8=⁹⁹/₁₀₄
jest to liczba <1 czyli pierwsza liczba jest mniejsza od drugiej:
11/13<8/9
2010-02-04T21:48:22+01:00
Najlepiej sprowadzić do wspólnego mianownika
11/13 =11*9/13*9=99/117
8/9=8*13/9*13=104/117
większy jest ten co ma większy licznik