Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:25:47+02:00
1.Peter is quiet teenager. -Peter jest prawie nastolatkiem
2.Peter hasn't got many friends.-Peter nie ma dużo przyjaciół
3.He can climb walls,just like a spider.- On umie wspinać się po ścianach jak pająk.
4.He's got an enemy,the evil Green Goblin- Ma wroga, złego Green'a Goblin'a
2009-10-07T20:26:11+02:00
Piotr jest cichym nastolatkiem.
Piotr nie ma duzo przyjaciol
Potrafi wspinac sie po sciance wlasnie jak pajak
2009-10-07T20:27:42+02:00
Peter jest spokojnym nastolatkiem. Peter nie ma wielu przyjaciół.
On może chodzić po ścianach,po prostu jak spider.
On ma wroga złego Zielonego Goblina.