Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:35:29+02:00
1.Stworzyli pismo
2.Wynalezli koło
3.Wynalezli koło garncarskie
4.Zaczeli wytwarac wyroby z metalu/III tysiaclecie p.n.e
5.Zapoczatkowali badania astronomiczne

6.Wprowadzili dwunastkowy system liczenia
Władze w miastach-panstwach sprawowali krolowie- kapłani
35 4 35
2009-10-07T22:07:02+02:00
1.Stworzyli pismo - było to pismo klinowe, pisano rylcem na glinianych tabliczkach.
2. Koło garncarskie.
3. System dwunastkowy.
4. Prowadzili badania. Obserwacje astronomiczne.
5. Wynalezienie przedmiotów z metali.
6. Budowa pierwszych miast - państw
7. Wynalezienie kolorowego szkła.

Władzę sprawowali liczni urzędnicy.
54 4 54