Odpowiedzi

2010-02-04T22:03:11+01:00
Ja to przysłowie rozumiem, że bogaty jest człowiek ten który posiada miłość . Może ktoś być bogaty , ale nie mieć miłość . W tedy to nie ma sensu . Miłość jest najważniejsza . Mogą być ludzie biedni , ale mający miłość . Oni wtedy będą bardziej szczęśliwcy
od tych , którzy są bogaci . Mogą być ludzie mający to i to czyli miłość i pieniądze ale oni nie będą nigdy szczerze szczęsliwi .

Myśle że pomogłam .
licze na naj .
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T22:03:14+01:00
Moim zdaniem przysłowie " Dosyć ten bogaty kto miłość posiada" mówi o tym , że jeśli posiadamy nawet największe skarby świata, ale nie mamy miłości jesteśmy jak biedacy*. Jeśli zaś posiadamy miłość , lecz nasz majątek jest mału to jesteśmy szczęśliwi, ponieważ miłość to najważniejsze co może być w życiu. Musimy zawsze o tym pamiętać i nigdy nie porzucać swoich rodzin oraz bliskich zakrywając się pracą.

;D
22 4 22
2010-02-04T22:03:47+01:00
Miłość to bardzo piękne uczucie i bardzo cenne
11 3 11