Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T22:07:08+01:00
Dane:
V1=15m/s
t1=15s
t2=10s
szukane:
V2=?

V1= a *t1 /:t1
a=V1/t1

V2=a *t2
V2=V1 *t2/t1
V2=15m/s*10s/15s
V2=10m/s
odp:
po 10 sekundach szybkość była 10 m/s.
2010-02-04T22:10:06+01:00
Witaj
a = deltav/t = [v - vo]/t = 15m/s/15s = 1m/s2
wtedy po t1 = 10s v2 = a*t1 = 1m/s2*10s = 10m/s

pomijamy vo ponieważ ciało rusza, awięc zaczyna od vo = 0
pozdrawiam
czarnadziura