Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T22:08:40+01:00
1. Odkrycie Ameryki - 1492 r. - K. Kolumb
2. 1499-02 - Amerigo Vespucci badał wybrzeża Ameryki Południowej
3. 1519-22 - hiszpański okręt Viktoria, jeden z okretów molukańskiej armady dowodzonej przez Ferdynanda Magellana odbywa podróż dookoła świata
4. # 1497 - Vasco da Gama 22 listopada opłynął Przylądek Dobrej Nadziei
# 1498 - Vasco da Gama odkrył drogę morską do Indii

to te najważniejsze :)
7 4 7
2010-02-04T22:10:33+01:00
Odkrycie Ameryki przez Krzysztofa Kolumba
Podróż dookoła świata Magellan
Podróż Vasco da Gamy do Indii
Teoria heliocentryczna Kopernika
4 3 4