Odpowiedzi

2009-10-07T20:29:21+02:00
Różaniec dla chrześcijanina jest bardzo ważny. W modlitwach zmawianych w trakcie różańca chwalimy Boga i ogólnie Trójcę Świętą. Jest to najważniejszy zbiór modlitw
3 2 3
2009-10-07T20:29:59+02:00
Ma ono znaczenie wspomagające. W ten sposób modlisz się do Maryjii przez Boga. Ona zaś prosi go o pomoc lub łaskę dla nas ludzi.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:31:12+02:00
Jest to bardzo ważna modlitwa ponieważ jest to modlitwa wstawiennicza do Maryji ona pomaga nam dotrzeć do Jezusa dzięki niej możemy oprosić wiele łask Bożych
modlitwa różańcowa jest bardzo potrzebna w drodze do Zbawienia
2 1 2