Potrzebuje linku do pobrania "Hymnu do ducha świętego"

Tylko taki żeby było wyraźnie słychać słowa bo muszę się tego na pamięć nauczyć

Dam naj!!!

Kto pierwszy ten lepszy tylko pożądne i za free


Tekst:
O Stworzycielu, Duchu, przyjdź,
Nawiedź dusz wiernych Tobie krąg.
Niebieską łaskę zesłać racz
Sercom, co dziełem są Twych rąk.



Pocieszycielem jesteś zwan
I najwyższego Boga dar.
Tyś namaszczeniem naszych dusz
Zdrój żywy, miłość, ognia żar.



Ty darzysz łaską siedmiokroć,
Bo moc z prawicy Ojca masz,
Przez Ojca obiecany nam,
Mową wzbogacasz język nasz.



Światłem rozjaśnij naszą myśl,
W serca nam miłość świętą wlej,
I wątłą słabość naszych ciał,
Pokrzep stałością mocy swej.



Nieprzyjaciela odpędź w dal
I twym pokojem obdarz wraz.
Niech w drodze za przewodem Twym,
Miniemy zło, co kusi nas.



Daj nam przez Ciebie Ojca znać,
Daj, by i Syn poznany był,
I Ciebie, jedno Tchnienie Dwóch,
Niech wyznajemy z wszystkich sił.




Amen.

2

Odpowiedzi

2010-02-04T22:38:05+01:00
Zgłosiłes jako błedną , ale sam zrobiłes błąd w tytule :(
Potrzebuje linku do pobrania "Hymnu do ducha świętego" a powinno być , że potrzebuje linka do '' O stworzycielu duchu przyjdz ''

tu masz prawidłowy link :
http://w694.wrzuta.pl/audio/0sPbBdx1PgQ/arka_noego_-_o_stworzycielu_duchu_przyjdz


http://xpatkax.wrzuta.pl/audio/5vUOpxCxsOi
/hymn_do_ducha_swietego


albo to ;http://www.teksty.org/Religijne,Hymn_do_Ducha_%C5%9Bw
tylko tekst sie różni od Twojego , napewno dobry tytuł dałeś ? :(

"Hymnu do ducha świętego"

Przybaź Duchu Stworzycielu,
Dusz ludzkich nauczycielu,
Racz łaska swoja obdarzyc
Serca któreś raczył stworzyć!

II.Tyś pocieszycielem zwany
Darem Bożym mianowany
Żywym źródłem i miłościa,
Ogniem i duszy światłościa.

III.Dar masz dla nas siedmioraki
Z Bogiem w mocy Tyś jednaki
Ty Ojcowskie pełnisz słowa
Tyś wszystkich(wszelskich)języków mowa

IV.Racz dać zmysłom dar światłości
Przymnażaj w sercach miłości
A słabośc serca naszego
Utwierdź mocą Bóstwa swego

V.Odpędź od nas czarta złego
Użycz pokoju Twojego
Przyjmij nas w swoja obrone
A zło pójdzie precz, w swą strone

VI.Racz nam Ojca Niebieskiego
Dac poznac i Syna Jego
I Ciebie Ducha Świętego
Od Obu pochodzącego

VII.Bogu Ojcu Wszechmocnemu
Synowi Zmartwychwstałemu
Tobie Duchowi społecznie
Niech brzmi chwała na wiem wiecznie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T22:41:08+01:00
Proszę tu z wrzuty w wykonaniu Arki Noego:
http://w694.wrzuta.pl/audio/0sPbBdx1PgQ/arka_noego_-_o_stworzycielu_duchu_przyjdz
Link do pobrania:
http://c.wrzuta.pl/wa6450/0ec5a8c600244959485d59e7/0/arka%20noego%20-%20o%20stworzycielu%20duchu%20przyjdz.mp3
1 5 1