Odpowiedzi

2010-02-04T22:47:04+01:00


Nizina Sępopolska
Niziny Środkowopolskie

Pobrzeża Wschodniobałtyckie
Pogórze Karkonoskie
Pojezierza Wschodniobałtyckie

Regionalizacja fizycznogeograficzna Polski
Regionalizacja fizycznogeograficzna województwa mazowieckiego
Równina Bielska
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T22:47:38+01:00
1.Pomorskie
2.Mazowieckie
3.Podlaskie
4.Śląskie
5.Małopolskie
6.Wielkopolskie
7.Świętokrzyskie
8.Lubelskie
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T22:50:03+01:00
Pomorskie. Warmińsko-mazurskie. Podlaskie. Kujawsko-pomorskie. Wielkopolskie. Lubuskie. Mazowieckie. Łódzkie. Dolnośląskie. Lubelskie. Opolskie
a świata to
zachodnioeuropejski
wschodnioeuropejsko
środkowo - azjatycki
wschodnio - azjatycki
Region południowo- i południowo
Region zachodnioazjatycko
Region afrykański
Region północnoamerykański