Ania wybierała się na pierwszy w życiu kilkudniowy biwak i bardzo starannie się do niego przygotowała. Kupiła kilka niezbędnych sprzętów, m.in. metalowy garnuszek, który, jak sądziła będzie lepszy od kubeczka z łatwo tłukącej się porcelany. Już po pierwszym posiłku okazało się, że metalowy garnuszek jest mało praktyczny. Wyjaśnij, dlaczego Ania nie była zadowolona ze swojego zakupu. Odpowiedź u z a s a d n i j.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:39:52+02:00
Ponieważ garnuszek był metalowy i bardzo łatwo sie nagrzał tak że mogła sie poparzyc


masz takie samo ćw chyba jak ja Ciekawa Chemia?
11 4 11
2009-10-07T21:20:42+02:00
Bo garnuszek szybko się nagrzewał i parzył dziewczynkęw dłonie
5 4 5
2009-10-07T21:59:27+02:00
Przył ją w dłonie bo metal znakomicie przewodzi ciepło, ponadto picie w tym kubku szybciej stygło bo metal o wiele lepiej niż porcelana pzewodzi prąd
6 3 6