Połącz strzałkami nazwy ciał niebieskich z odpowiednimi określeniami.
• świecąca, gazowa kula
księżyc • • skupisko gwiazd
kometa • • satelita planety
gwiazda • • ciało krążące wokół centralnej gwiazdy
• lodowy obiekt z warkoczem
• odłamek skalny, który spadł na Ziemię z kosmosu




• świecąca, gazowa kula
galaktyka • • skupisko gwiazd
planeta • • satelita planety
meteoryt • • ciało krążące wokół centralnej gwiazdy
• lodowy obiekt z warkoczem
• odłamek skalny, który spadł na Ziemię z kosmosu


3

Odpowiedzi

2010-02-04T23:09:19+01:00
Galaktyka-------skupisko gwiazd
księżyc -------satelita planety
gwiazda ---------świecąca, gazowa kula
planeta-------------ciało krążące wokół centralnej gwiazdy
kometa------------lodowy obiekt z warkoczem
meteoryt------------odłamek skalny, który spadł na Ziemię z kosmosu
4 3 4
2010-02-04T23:10:25+01:00
Świecąca, gazowa kula---gwiazda
księżyc---satelita planety
skupisko gwiazd---galaktyka
kometa----lodowy obiekt z warkoczem
ciało krążące wokół centralnej gwiazdy----planeta
odłamek skalny, który spadł na Ziemię z kosmosu---meteoryt
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T23:12:12+01:00

księżyc ---------->satelita planety
kometa --------->lodowy obiekt z warkoczem
gwiazda --------> świecąca, gazowa kula





galaktyka ---> skupisko gwiazd
planeta_-----> ciało krążące wokół centralnej gwiazdy
meteoryt ----> odłamek skalny, który spadł na Ziemię z kosmosu






5 4 5