Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T23:49:07+01:00
P(A) = 9/36 P(B) = 15/36
P(AuB) = ? P(A^B) = ?

P(A^B) = P(A) * P(B)
P(A^B) = 9/36 * 15/36 = 5/48

P(AuB) = P(A) + P(B) - P(A^B)
P(AuB) = 9/36 + 15/36 - 5/48
P(AuB) = 0,5625
2010-02-04T23:51:06+01:00
P(AuB) = ?
P(A^B) = ?
P(A) = 9/36 P(B) = 15/36


P(A^B) = P(A) * P(B)
P(A^B) = 9/36 * 15/36 = 5/48

P(AuB) = P(A) + P(B) - P(A^B)
P(AuB) = 9/36 + 15/36 - 5/48
P(AuB) = 24/39 - 5/48
P(AuB) = 0,56