Odpowiedzi

2009-10-07T20:33:10+02:00
Ponieważ kończyny dolne mają za zadanie utrzymać w pionie całe ciało, a same mięśnie to tego nie wystarczą.
5 4 5
2009-10-07T20:33:55+02:00
Kończyny dolne sa grubsze ponieważ muszą utrzymywać ciężar całego ciała.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:37:14+02:00
Kończyny dolne są grubsze, ponieważ mają utrzymywać ciężar ciała. Kość udowa jest najdłuższą i najgrubszą kością szkieletu człowieka.
6 3 6