Uzupełnij nazwy planet w poniższym ciągu.

Słońce – .............................. – Wenus – ........................... – Mars – Jowisz – Saturn – Uran – Neptun – Pluton.


Słońce – Merkury – ........................ – Ziemia – .......................... – Jowisz – Saturn – Uran – Neptun – Pluton.

3

Odpowiedzi

2010-02-04T23:19:45+01:00
Słońce - merkury -wenus- ziemia- mars - jowisz - saturn - uran- neptun - pluton
słońce - merkury -wenus- ziemia- mars - jowisz - saturn - uran- neptun - pluton
1 4 1
2010-02-04T23:19:52+01:00
1. Słońce
2. Merkury
3. Wenus
4. Ziemia
5. Mars
6. Jowisz
7. Saturn
8. Uran
9. Neptun
10. Pluton

To jest prawidłowa kolejność
Tak więc w 1 opcji będzie kolejno Merkury i Ziemia
w 2 opcji będzie kolejno Wenus i Mars

Prosze naj
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T23:20:01+01:00

Słońce – Merkury– Wenus – Ziemia – Mars – Jowisz – Saturn – Uran – Neptun – Pluton.


Słońce – Merkury – Wenus – Ziemia – Mars – Jowisz – Saturn – Uran – Neptun – Pluton.
1 5 1