Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T00:18:39+01:00
W scenie rozstania postawa róży zdumiewała dojrzałością. Nie urządziła małemu Księciu scen histerii czy rozpaczy, powiedziała natomiast "Byłam niemądra. Przepraszam cię. Spróbuj być szczęśliwy". Mały Książę zdziwiony był brakiem wymówek, nie zrozumiał jej słodyczy, ale róża wyjaśniła mu, że pomimo ich wzajemnej miłości powinien odejść, ponieważ popsuli to uczucie nadmierną dumą, egoizmem i błahostkami.
4 3 4
2010-02-05T00:48:35+01:00
Róża była całkiem inna niż zazwyczaj, podczas gdy chłopiec opuszczał na pewien czas planete. Przyznała, iż była nie mądra. Przepraszała go za swe zachowanie. wspominała o tym jak postępowała; stosowała różne wymówki, troszcyła siętylko o siebie, wykorzystywała go dla swwoich przyjemności. Nie była już taką egoistką.
3 3 3