Odpowiedzi

2010-02-05T09:11:50+01:00
A) poniewaz
x³=1 x²=1
x=1 i x=1
d)x⁴-1=0 i x-1=0 poniewaz
x⁴=1 x=1
x=1 i x=1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T09:14:34+01:00
Równania są równoważne tylko wtedy gdy po uproszczeniu są takie same.(czyli "x" wynosi tyle samo w obu równaniach.
a)x=1 ; x=1 lub x=-1 (nie są)
b,c,d- też mają różne rozwiązania
Żadna z par równań nie jest równoważna

/Jedno wspólne rozwiązanie nie wystarczy, musi być taki sam zbiór rozwiązań