Odpowiedzi

2010-02-05T09:39:42+01:00
0,07m=.7cm
0,25m=25cm
0,3=........cm 0,3 czego jeżeli m to 30cm a jeśli km to 3000cm
1,5m=150cm
0,125km=125m
0,83km=830m
1,6km=1600m
2,07km=2070m
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T09:39:55+01:00
0,07m=7cm
0,25m=25cm
0,3=30cm(jesli 0,3 metra) lub 30000(jesli 0,3 kilometra)
1,5m=150cm
0,125km=125m
0,83km=830m
1,6km=1600m
2,07km=2070m
1 5 1
  • si3l
  • Początkujący
2010-02-05T09:40:07+01:00
0,07m=7cm
0,25m=25cm
3 nie wiem, bo nie ma jednostki w pierwszym, ale pewnie 0,3m=30cm
1,5m=150cm
0,125km=125m
0,83km=830m
1,6km=1600m
2,07km=2070m
1 5 1