Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T10:02:15+01:00

859
* 16
---------
5154
859
------
13744




259
* 311
-----
259
259
777
-----------
80549





17198
------------
137584;8
- 8
-------
57
- 56
-------
15
- 8
-----
78
- 72
-------
64
- 64
--------
0








258
-------
1290 :5
-10
---------
29
- 25
------
40
- 40
-----------
0




41200
--------
82400;2
- 8
---- -- --
- 02
2
----
-04
4
------
000










2010-02-05T11:36:55+01:00
Najpierw mnożenie bo łatwiejsze;) a potem dzielenie

859
* 16
________
5154
859
_________
13744


259
* 311
-----
259
259
777
__________
80549


17198
__________
137584:8
- 8
____________
57
- 56
____________
15
- 8
___________
78
- 72
____________
64
- 64
______________
0


258
________________
1290 :5
-10
_______
29
- 25
_____
40
- 40
_______
0


41200
________
82400:2
- 8
__________
- 02
2
____________
-04
4
____________
0
2010-02-05T13:31:48+01:00