Odpowiedzi

2010-02-05T09:52:40+01:00
X + y = 135
20%x + 25% y = 30

x + y = 135
0,2x + 0,25y = 30 /(-4)

x + y = 135
-0,8x - y = -120

x - 0,8x = 135 - 120
0,2x = 15 /x5
x = 15 x 5 = 75

x + y = 135
75 + y = 135
y = 135 - 70 = 60
13 4 13
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T09:53:10+01:00
X+y=135
20%x+25%y=30

x+y=135
0.2x+0.25y=30/ * -5
x+y=135
-x-1.25y=-150
-0.25y=-15
y=60
x=75


licze na najjj
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T09:53:22+01:00
X+y=135
0,8x+0,75y=105 /*100

x+y=135 /*-80
80x+75y=10500

-80x-80y=-10800
80x+75y=10500
-------------------- dodaj
-5y=-300 /*(-1)
5y=300
y=60

x+y=135
x+60=135
x=135-60
x=75


Proszę ;))
16 4 16