Opisz dom i jego otoczenie w 6-9 zdaniach , (ma być napisane że dom jest duży i żółty,jest niezaduże podwórko i ogródek, mieszka w nim 5 osób ,na piętrze na którym mieszkam są dwa pokoje ,kuchnia,łazienka, dom ma skośny dach,pod domem czyli w piwnicy jest garaż itd.

Pomóżcie :(

3

Odpowiedzi

2010-02-05T10:19:32+01:00
Na nie wielkim podwórku stoi duży,żółty dom. Mieszkam w nim wraz (tu wpisz z kim mieszkasz). Ja zajmuje pietro na którym są dwa pokoje, kuchnia i łazienka. Na poddaszu znajdują sie 3 nie wielkie pokoiki. Dach mojego domu jest skośny. Pod domem znajdują się piwnice, gdzie znajduje się garaż. Koło domu jest ogródek, wiosna zakwitają tam piękne kwiaty.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • muĆ
  • Początkujący
2010-02-05T10:22:26+01:00
Mieszkam w dużym, żółtym, piętrowym domu z ogródkiem . Mieszka w nim pięć osób , a na piętrze którym mieszkam są dwa pokoje oraz kuchnia i łazienka . Mój dom ma skośny dach i wygląda bardzo nowocześnie . Mamy całkiem sporą piwnicę i garaż . Na zewnątrz jest ogródek w którym rośnie wiele rozmaitych warzyw i owoców . Podwórko nie jest za duże , lecz przytulne. Cały dom jest bardzo rodzinny , i czuję się w nim bardzo dobrze . Nie zamieniłabym tego miejsca na żadne inne .


Mam nadzieję , że pomogłam . Pozdrawiam , muĆ .
5 4 5
2010-02-05T10:23:20+01:00
Mój żółty dom jest spory. Ma niezaduże podwórko i ogródek, lecz mimo to jest bardzo ładny. Funkcjonuję ( mieszka ) w nim 5 osób. Na moim piętrzę, na którym jest mój pokój są jeszcze 2 pomieszczenia : kuchnia oraz lazienka. Budynek ma skośny dach w stylu azjatyckim. Kilka poziomów niżej jest piwnica i garaż. W piwnicy są rowery,piłki i słoiki z konfiturami, natomiast w garażu jest nasz samochód. Nasz dom jest bardzo praktyczny!
3 2 3