Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T10:43:33+01:00
Do dwóch naczyń wlejcie wody wapiennej.jedna będzie dla porównania.do drógiej wdmuchujcie przez rurkę powietrze z płuc.woda mętnieje.jest to znak,że wapń z wody wapiennej wszedł w reakcję z dwutlenkiem węgla i wytworzył się tlenek wapnia
mętnienie wody wapiennej zawsze jest oznaką obecności dwutlenku węgla
2010-02-05T10:47:08+01:00
1. Mętnienie wody wapiennej oznacza obecność dwutlenku węgla - jeżeli woda wapienna po doprowadzenie gazu zmętnieje oznacza to, że był tam C02.