Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T10:27:53+01:00
" Nasza Ojczyzna "
Ojczyzno!
Dziękuję Ci, za to, że mogę tu mieszkać.
Za wspaniałych ludzi i rzeczy jakie mnie otaczają.
Za miasta, wioski i za kwiaty, które słodki zapach mają.
Wspaniałe są nasze morze błękitne i góry.
Nikt w naszym kraju nigdy nie jest ponury.
Dziękuje za to, że mogę tu być.
Do końca moich dni będę tu żyć!

Mam nadzieję, że będzie ok.;)
;****
1 5 1
2010-02-05T10:32:14+01:00
Moja ojczyzna ...

Tutaj czuję się tak rodzinnie, jak nigdzie indziej.
Nasze ptaki tu schronienie znalazły,
W karmnikach i rezerwatach, aby nie zmarzły.
Mamy ojczyznę, niepodległą , wywalczoną,
Zawsze staniemy pod jej obroną.
Mamy dobre relacje z innymi państwami,
i cieszyć się tylko, że taką ojczyznę mamy.


mam nadzieję, że pomogłam , Madziu :)

Nie miałam weny, trochę kiepski .
2 3 2
2010-02-05T10:44:23+01:00
Ojczyzna moja to rzeki, doliny.
Łąki, pola, wioski.
Wszystko warte naszej troski.
Piękne państwo.
Narodowość !
Polska nasza, Polska!
Kochajmy ją szczerze,
Składajmy jej dary w ofierze.
2 3 2