Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T10:28:33+01:00
Reagują z zasadami (wodorotlenkami),
w roztworach wodnych mają odczyn kwaśny,
przewodzą prąd elektryczny -oczywiście te dobrze rozpuszczalne w wodzie
26 3 26
2010-02-05T10:58:10+01:00
-w roztworach wodnych mają odczyn kwaśny,
-przewodzą prąd elektryczny,
-reagują z zasadami.
14 3 14
2010-02-05T13:27:27+01:00
Przwodzą prąd elektryczny, reagują z zasadami i mają odczyn kwaśny (w roztworach wodnych)
8 3 8