Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T11:04:15+01:00
Pieczarka i drożdże mogą służyć człowiekowi jako pożywienie natomiast pędzlak używa się jako antybiotyk,który lecz różne rodzaje infekcji.Wyrabia się z niego także ser.

Pleśniak pojawia się na żywności prowadząc do jej rozkładu,lecz jednak też ma pozytywne cech,bo przyczynia się do tworzenia próchnicy.Muchomor ma negatywne znaczenie,ponieważ możemy się nim zatruć to chyba jasne ;)
A pasożyty skóry mają negatywne znaczenie,ponieważ drążą kanaliki w naszej skórze i żywią się nią.

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
29 4 29
2010-02-05T15:05:25+01:00
-pieczarkę wykorzystuje się w kuchni, drożdże w piekarnictwie i winiarstwie a z pędzlaka robi się antybiotyki (penicylina).
-pleśniak powoduje psucie się produktów spożywczych, muchomor jest trujący i powoduje zatrucie,pasożyt skóry powoduje że skóra jest zarażona bakteriami.
16 3 16