Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T11:29:33+01:00
Bob budowniczy to siłacz duży
nigdy nie wpadnie nam do kałuży.
Naprawi płotek,pogoni byki
i pozbiera po podwórku wszystkie kamyki.
Bardzo go kochamy i na obiad
często go zapraszamy
2010-02-05T11:35:08+01:00
Bob Budowniczy zawsze daje rade.
Bob budowniczy nie jest sam!
Zawsze bardzo sumiennie pracuje.
Ja też mu z chęcią pomocną dłoń dam.

Razem z przyjaciółmi domy buduje.
Robi to migiem "Rach, ciach, ciach"
Po pracy do domku maszeruje,
Często idzie tą drogą też Strach.