Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T11:24:14+01:00
C) dowolne trzy proste nie przecinające się w jednym punkcie (czyli pośrodku trójkącik)
b) trzy proste przecinające się w jednym punkcie lub dwie równoległe przecięte trzecią
a) dwie z trzech prostych położone są na sobie (równe) lub wszystkie trzy równoległe
8 2 8
2010-02-05T11:25:18+01:00
Mam nadzieję, że to o to chodziło ;P
47 4 47
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T11:31:44+01:00