Odpowiedzi

2010-02-05T11:17:06+01:00
Polska => UT + 1
Sydney => UT + 10

w Sydney jest 13:00 + 9:00, czyli 22:00
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T11:18:57+01:00
U nas godzina 13:00.
Jesteśmy w strefie +1.
Australia jest w strefie +10.
Czyli musimy do 13:00 dodać 9 godzin.
A Sydney jest godzina 22:00.

Mam nadzieję,że pomogłam :)
6 5 6
2010-02-05T11:19:59+01:00
Jest 9 godzin różnicy między Polską a Sydney.
A więc jeżeli w Polsce jest godz. 13 to w Sydney jest godz. 22
Liczę na naj :***
1 5 1