Odpowiedzi

2010-02-05T11:26:19+01:00
X+y+4=0}
3x+4y+6=0}

x+y+4=0 |-4
x+y=-4 |-y
x=-4-y

3(-4-y)+4y+6=0
-12-3y+4y+6=0 |+6
y=6

x+6+4=0 |-10
x=-10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-02-05T11:27:34+01:00
( x + y + 4 = 0 /(-3)
( 3x + 4y + 6 = 0

( -3x - 3y - 12 = 0
( 3x + 4y + 6 = 0
_______________
y - 6 = 0
y = 6

x + y + 4 = 0
x + 6 + 4 = 0
x + 10 = 0
x = - 10

( x = -10
( y = 6