Czy mógłby mi ktoś przetłumaczyć takie wyrażenia i zdania na niemiecki???
*laborantka
*motoryzacja
*gazety
*gry komputerowe
*jazdę na rowerze
*Wakacje zazwyczaj spędzamy u moich dziadków lub na Mazurach.
*Ja lubię gdy spedzamy razem czas

Z góry wielkie dzieki ..

3

Odpowiedzi

2010-02-05T11:42:48+01:00
Die Laborantin
* die Motorisierung
* der Zeitung
* das Computerspiel
* Radfahren
Wir verspielen * die Ferien gewöhnlich bei mein Großvätern oder auf den Masuren.
* magIch wenn verspielen wir gemeinsam die Zeit
2010-02-05T11:44:48+01:00
Laborantka- Labortechniker
Motoryzacja-Automobil
Gazety - Zeitungen
Gry komputerowe - Computerspiele
Jazda na rowerze - Radfahren
Wakacje zazwyczaj spędzamy u moich dziadków lub na Mazurach.-In der Regel verbringen die Ferien bei meinen opa oder Mazury.
Ja lubię gdy spedzamy razem czas-
Ich mag, wenn wir Zeit miteinander verbringen


;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T11:45:17+01:00
*laborantka - Labortechnikerin
*motoryzacja - Motorization
*gazety - Zeitungen
*gry komputerowe - PC Spiele
*jazdę na rowerze - Rad fahren
*Wakacje zazwyczaj spędzamy u moich dziadków lub na Mazurach. - Die Sommerferien verbringen wir gewöhnlich bei meinen Großvätern oder in Masuren.
*Ja lubię gdy spedzamy razem czas - Ich mag, wenn wir Zeit miteinander verbringen

;))