Odpowiedzi

2009-10-07T20:40:24+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:41:09+02:00
Słonie , konie , wielbłądy , pies , lew , wąż i to koniec :)
2009-10-07T21:12:37+02:00
Mucha tse tse, pies, słoń, lew, termity, gazele, antylopy, jastrzębie, hipopotamy, nosorozce, fennki, osły, zebry, bawoły, owce, skorpiony, kory, koniki polne, muchołówka, żołna, pastera, osy, szczur, mrówki, hieny, sępy, gołebie, małpy, węże boa, wielbłądy drobadery, czerwonaki, konie, bubale, moskity, pentarki, krowy