Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-05T12:15:42+01:00
Aby zyskać w swoim życiu jedyną, niezastąpioną ciszę powinniśmy przede wszystkim unikać kłótni, wszelkich sporów. Starać się żyć w przyjaźni i miłości z bliźnimi. Wszelkie awantury i niedomówienia sprawiają, że nasze życie wypełnione jest niepotrzebnym hałasem, brudem. Powinniśmy dbać o dobre relacje z ludźmi. Dzięki temu, zyskamy szacunek oraz wewnętrzny spokój.
3 2 3
2010-02-05T12:21:29+01:00
- starac sie poswiecac wiecej czasu na modlitwe, która miałaby byc w ciszy i skupieniu
- nie sluchac glosnej muzyki
-chodzic czesciej do kosciola, gdzie panuje cisza
-wyznaczac sobie w ciagu dnia czas na skupienie, odpoczynek
- chodzic na spacery w ciche miejsca np. do lasu
- starac sie spokojnie rozwiazywac wszystkie sprzeczki, bez krzyku
14 4 14
2010-02-05T12:53:36+01:00
Nie kłucic się,nie krzyczec i być bez grzechu
3 1 3