Odpowiedzi

  • murk
  • Rozwiązujący
2010-02-05T12:54:13+01:00

1=a²√3 : 4 /×4

4×1=a²√3

4=a² √3 /÷√3

4÷√3 = a²

a= √4 ÷ √√3

moim zdaniem tak ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T12:54:36+01:00
P=1
a=?
h=a√3/2 / to jest kreska ułamkowa
P=1/2×a×a√3/2
1=1/2×a×a√3/2
1=a²√3/4 /×4
4=a²√3 /÷√3
4/√3×√3/√3=a² usuwanie niewymierności z mianownika
a²=4√3/3
a=√4√3/3 ten pierwszy pierwiastek obejmuje to wszystko co jest po nim
odp:bok tego trojkata powinien wynosic √4√3/3
1 5 1
2010-02-05T12:59:42+01:00
Pole=a²√3:4=1/×4
a²√3=4
a²=4√3:3
a²≈2,309
a≈√2,309
a≈1,52
bok trójkąta powinien mieć około 1,52