Odpowiedzi

2010-02-05T12:30:54+01:00
Tłuszcze są znacznie bardziej bogatsze w energię niż węglowodany.
Tłuszcze pochodzenia zwierzęcego określane nasyconymi, są główną przyczyną wzrostu zachorowań na choroby serca i naczyń krwionośnych.Tłuszcze nie powinny być stosowane w nadmiarze
Weglowodany występują w produktach roślinnych .
Węglowodany powinny być podstawowym źródłem energii i dostarczać człowiekowi co najmniej połowy dziennego

Mam nadzieje ,że pomogłam !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T13:40:45+01:00
Powinniśmy spozywac wiecej węglowodanów poniewaz to one są podstawowym żródłem energii chociaż jej ilośc jest mniejsza po utlenieniu niż w tłuszczach.Nadmierna ilośc tłuszczów prowadzi do otyłosci a co za tym idzie chorób krażenia podwyzszonego poziomu cholesterolu itd.Najwazniejszy jest umiar i zbilansowana dieta :)
1 1 1
2010-02-05T15:36:52+01:00
Powinniśmy spozywac wiecej węglowodanów poniewaz to one są podstawowym żródłem energii .Nadmierna ilośc tłuszczów prowadzi do otyłosci a co za tym idzie chorób krażenia podwyzszonego poziomu cholesterolu itd.Najwazniejszy jest umiar i zbilansowana dieta Tłuszcze są znacznie bardziej bogatsze w energię niż węglowodany.Tłuszcze pochodzenia zwierzęcego określane nasyconymi, są główną przyczyną wzrostu zachorowań na choroby serca i naczyń krwionośnych.Tłuszcze nie powinny być stosowane w nadmiarze.


Nie wiem czy jest dobrze...