Odpowiedzi

2010-02-05T12:44:59+01:00
Mały Książę najprawdopodobniej pochodzi z asteroidu, planety oznaczonej symbolem B-612. ;)
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T12:45:31+01:00
2010-02-05T12:47:31+01:00
Okazyje się, że Mały Książę nie jest Ziemianinem.
Pochodzi z
gwiazdy B-612. Jest ona niewiele większa od zwykłego
domu.
Była raz widziana z Ziemi przez tureckiego
astronoma. Z
rozdziału tego dowiadujemy się, że dorośli są
zakochani
w
cyfrach i przywiązują wagę do pozorów.
Rozdział V
Pilot dowiaduje się, że zagrożeniem dla planety B-
612 są
baobaby. Zakażony jest nimi cały grunt, a ponieważ
planeta
jest mała, to korzenie baobabu mogą ją rozsadzić.
Mały
Książę musiał je systematycznie wyrywać. Zagrożnie
to ma
również wymowę symboliczną. Ofiarowany przez pilota
baranek
miał w przyszłości zjadać straszne rośliny.
3 3 3